Gratis De Zaanse uitproberen

Ben je al golfer én sta je open voor een nieuwe club? Kom dan kennismaken met golfbaan De Zaanse en de Zaanse Golf Club. Met de speciale actiecode GENIETEN23 kan dat t/m september 2023 eenmalig voor niets.

Hoe werkt het? Bel nu meteen 0299 438199 en reserveer een starttijd. Zeg erbij dat je onze actie GENIETEN23 wilt gebruiken. Je koopt dan een greenfee met 10% actiekorting. (Hier vind je de exacte bedragen, kolom hospitality/intro.) We leggen als welkomstcadeautje een balletje voor je klaar én je krijgt van ons een lekker kopje koffie in het restaurant.

En nou komt het… Word je hier binnen één maand lid met een speelrecht naar keuze dan krijg je het bedrag van die greenfee op jouw naam van ons terug. Dat bedrag krijg je als korting op je eerste speelrecht.

Iets voor jou? Kom in actie en geniet!