Wil je golfspullen lenen of huren?

Golfspullen lenen of huren

Als je net begint, heb je misschien nog geen golftas, golfclubs, ballen, een karretje, tee-tjes, een pitchfork, een marker en golfhandschoen. Niet onoverkomelijk hoor. Onze pro’s helpen je ermee en geven je advies. De ballen, tee-tjes, marker, golfhandschoen en kek poloshirt schaf je aan in onze receptiewinkel (of in een andere sportwinkel natuurlijk).

Golfspullen lenen

Kies je voor de kennismakingscursus van vier weken voor 99 euro? Golfpro Mark Metgod of Gaby van den Bold leent je tijdens de lessen de clubs die je nodig hebt.

Golfspullen huren

Neem je het starterspakket maar heb je geen spullen? Tegen een aantrekkelijke prijs kun je voor drie maanden een golftas met clubs huren. Een beginnersset. Neem contact op met de receptie 0299 438199.

Golfspullen kopen

Wil je je eigen tas en clubs aanschaffen? Onze golfpro’s adviseren wat het beste voor je is. Of je nou een nieuwe set op het oog hebt of een tweedehands wil kopen via Marktplaats.