Onze clubwedstrijden

Onze clubwedstrijden zijn je van het

In de zomermaanden zijn er heel wat clubwedstrijden over 18 holes. Superzondagen noemen we die ook wel. Vaak gesponsord. Het gaat er fanatiek aan toe want er zijn mooie prijzen te winnen. We starten meestal om 11.00 uur. Bij wie je in een flight zit, wordt ad random bepaald.

Vanaf 15.00 uur komen de deelnemers aan op ‘hole 19’ (oftewel het clubhuis). Tijd voor een drankje, de prijsuitreiking, een barbecue en heel wat gezelligheid. Als het even kan lekker in de zon op het grote terras.

Vaste prik zijn bijvoorbeeld de openingswedstrijd, de voorzittersbokaal, de Klinkenbergcup, de Winksys-Van Weestrofee en de Van der Woude Verlichtingsdag. Elk jaar stelt de wedstrijdcommissie een wedstrijdkalender op.

Onze gezelligheidswedstrijden

Daarnaast zijn er Texas scramble-wedstrijden over 9 holes waarin je in teams van twee speelt. Korte activiteiten waar iedereen aan mee kan doen, voor alle handicaps (<54). Met achteraf altijd een oergezellige prijsuitreiking en etentje.

Zoals nieuwjaarsgolf, Valentijnsgolf, de snertwedstrijd, de sinterklaasstrijd, grootouder-kleinkindtoernooi, Zaans Blondje en we sluiten het seizoen af met de Zaanse Green Jacket.

Onze speciale wedstrijden

Bovendien houden we wedstrijden met een speciaal tintje. Zoals:

Foursome-kampioenschappen
Clubkampioenschappen strokeplay
Clubkampioenschappen matchplay
De NGF-competitiewedstrijden (voor vaste teams, op inschrijving)
Old Granddad (voor opa’s)
De vrijwilligersdag (voor alle vrijwilligers van de vereniging)
Zaanse Pro-Am (voor genodigden)
De Business Club (voor genodigden)

Ken jij alle spelvormen al?

We hebben ze voor je op een rijtje gezet.