Over

Over de Zaanse Golf Club

De Zaanse Golf Club staat erom bekend de vriendelijkste en meest toegankelijke golfclub van de regio te zijn. Kom eens kennismaken. Je wordt met een warm welkom begroet. Zowel starters als meer ervaren golfers.

We zijn de laatste dertig jaar uitgegroeid van een enthousiaste vriendenclub tot een volwaardige golfclub. Er is een uitgebreid programma voor ieders niveau. Je kunt hier golfen als vrijetijdsbesteding maar ook als intensieve sport. Er hangt een leuke sfeer.

We spelen op de prachtige 18-holes golfbaan ‘De Zaanse’ midden in rustige natuur. Een lekkere plek om te sporten en nieuwe sociale contacten op te doen.  Er zijn mooie oefenfaciliteiten, zoals een grote driving range, putting green, chipping green en vier par-3 holes. Ook kun je op elk niveau golfles nemen bij onze gediplomeerde PGA-pro’s Mark Metgod en Gaby van den Bold. Nuttig én leuk. Er zijn groepslessen en individuele lessen. Die kun je volgen op de dagen en tijden die jou het beste uitkomen, er is veel mogelijk. Voor onze jeugdleden hebben we op hen aangepaste groepslessen. Meer over de Golfschool.

Voor gezelligheid moet je in het gastvrije clubhuis zijn. Elke dag open, vanaf 8.30 uur tot zolang er gespeeld wordt. Je kunt er genieten van een hapje, drankje, lunch of diner. Met een royaal terras, een mooie binnenruimte en vriendelijke bediening. Ook voor niet-golfers en belangstellenden.

Lid worden?

We hebben nog ruimte voor nieuwe leden. Je kunt bij ons kiezen uit heel wat speelrecht-vormen. Helemaal afgestemd op jouw wensen. Variërend van onbeperkt speelrecht, midweek, sunset, weekend, starter of zelfs zonder speelrecht (dan betaal je ad hoc greenfees met korting). Op deze pagina lees je alles.

Wil je advies? Stuur dan een mail of bel 0299 438199 en we helpen je graag. Of kom gewoon eens langs. Je bent van harte welkom.

De Zaanse en de Zaanse Golf Club

De golfbaan is eigendom van De Zaanse. De vereniging Zaanse Golf Club en haar leden maken daar gebruik van. Koop je speelrecht of een greenfee om de baan in te mogen, of bijvoorbeeld versnaperingen in het clubhuis dan krijg je een nota uit naam van De Zaanse. Het lidmaatschap is van vereniging Zaanse Golf Club die ook alle activiteiten voor de leden organiseert.

De Zaanse en de Zaanse Golf Club hebben een innige relatie en werken goed samen. De Zaanse is een bedrijf dat winst wil maken, net als alle andere bedrijven. De Zaanse Golf Club is een vrijwilligersorganisatie. Allen die actief zijn voor de vereniging doen dat graag en kosteloos.