Starterspakket

Starterspakket – 299 euro

Voor beginners maken we het extra aantrekkelijk. Voor een speciale startersprijs van 299 euro kun je hier negen weken lang lessen, oefenen, spelen en handicap 54 (gvb) halen.

Je krijgt les van onze pro Mark Metgod of Gaby van den Bold. Plus je mag onbeperkt spelen op onze par-3-oefenbaan en gebruikmaken van onze putting greens en chipping greens. Je hebt onbeperkt toegang tot de driving range.

Ook krijg je een persoonlijke buddy die je introduceert in de clubactiviteiten en je regelmatig meeneemt de baan in. We helpen je bovendien met de golfregels, het regelexamen en examentraining.

Zodra je baanpermissie hebt gekregen van de pro mag je spelen op de grote 18-holes-baan onder begeleiding van een ervaren golfer én deelnemen aan de rabbitronde-wedstrijden (1x per maand) en de zomer-rabbitrondes (wekelijks in lente en zomer). Hier lees je meer over onze wedstrijden voor beginners.

Heb je het gvb (golfvaardigheidsbewijs van de NGF) behaald dan mag je zelfstandig de 18-holesbaan op en meedoen aan alle wedstrijden. Het echte werk.

Ja! Ik wil dat starterspakket van negen weken voor 299 euro wel eens proberen!

Geslacht *

Zodra je je hebt aangemeld, nemen we snel contact met je op.

Wil je eerst advies? Bel dan met de receptie op 0299 438199. Of stuur een mailtje. We helpen je graag. Of kom gewoon langs. Je bent van harte welkom.

Er zijn trouwens in de zomermaanden ook regelmatig open dagen.

En daarna?

Kun je al (een beetje) golfen, kies dan uit een van de speelrecht-varianten. Zie onze pagina Lid worden. Dan wordt het steeds leuker. Je doet mee met wedstrijden, speelt wanneer en met wie je wil. Er zijn heel veel mogelijkheden. Zie ook onze wekelijkse wedstrijden.